• 03.11.17, 18:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Digitegu 2017 kampaanialehe kategooria võitja: Lennujuhtide värbamiskampaania

Lennuliiklusteeninduse AS korraldas konkursi, leidmaks uusi lennujuhte sellele väga vastutusrikkale alale. Kuigi lennujuhtide palk on väga hea, ei soovitud seda rõhutada. Lennuliiklusteeninduse eesmärk oli saada kandideerima inimesi, kes ei tuleks tööle ainult raha pärast.
Digitegu 2017 kampaanialehe kategooria võitja: Lennujuhtide värbamiskampaania
  • Foto: Raul Mee
Lennujuht.ee avalehele tehti kampaanialehena kaasahaarav test, mida muudes materjalides lahendama suunati. Test osutus ootamatult populaarseks ning pälvis ka Marketing Instituudi turundustähe auhinna.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele