• 03.11.17, 18:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Digitegu 2017 kampaanialehe kategooria võitja: Lennujuhtide värbamiskampaania

Lennuliiklusteeninduse AS korraldas konkursi, leidmaks uusi lennujuhte sellele väga vastutusrikkale alale. Kuigi lennujuhtide palk on väga hea, ei soovitud seda rõhutada. Lennuliiklusteeninduse eesmärk oli saada kandideerima inimesi, kes ei tuleks tööle ainult raha pärast.
Digitegu 2017 kampaanialehe kategooria võitja: Lennujuhtide värbamiskampaania
  • Foto: Raul Mee
Lennujuht.ee avalehele tehti kampaanialehena kaasahaarav test, mida muudes materjalides lahendama suunati. Test osutus ootamatult populaarseks ning pälvis ka Marketing Instituudi turundustähe auhinna.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate “The Floor” avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele