• 03.11.17, 17:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Digitegu 2017 e-maili kategooria võitja: Eesti Energia andmekorje kampaania

Neli aastat tagasi alustas Eesti Energia lisaks elektrimüügile ka gaasimüüki suuräriklientidele, võimaldades esimese turuosalisena klientidel gaasi hind fikseerida. Kampaania eesmärk oli koguda andmeid gaasi tarbijatest (2000 kontakti), kellest moodustada kvaliteetne valim hilisemaks taasturunduseks.
Digitegu 2017 e-maili kategooria võitja: Eesti Energia andmekorje kampaania
  • Foto: Raul Mee
Alates eelmisest aastast pakub Eesti Energia ka kodu- ning väikeäriklientidele alternatiivseid võimalusi gaasiostuks ning elektri- ja gaasiostulepingut ühelt energiapakkujalt. Eesti Energia põhiliseks konkurendiks gaasiteenuse valdkonnas on Eesti Gaas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele