2. november 2017
Jaga lugu:

Best Internet 2017: Ka suured brändid saavad sotsiaalmeedias ägedad ja edukad olla

Ailar Väärtmaa  Foto: Raul Mee

Hea näitena kasutajatele kordaminevast sisuturundusest tutvustas Taevas Ogilvy sotsiaalmeedia ekspert Ailar Väärtmaa täna Best Internetil Toyota järelteeninduse case study.

Ailar usub, et content is the king, but context is the father of that king.

Toyota järelteeninduse väärtused on: “Väärtusta oma mugavust. Hooli oma autost”. Kampaania eesmärgiks oli avada neid väärtusi Toyota omanikele ja toetada WOM turundust.

Selleks, et mõista, milline lugu võiks kasutajate jaoks oluline olla, käis loovmeeskond rääkimas Toyota järelteeninduse inimestega. 18st reaalsest juhtumist valiti kaks, mis tundusid kõige enam sobivat. Nii ei olnud tegemist suvalise reklaamlavastusega, vaid reaalsete juhtumitega inimeste igapäevasest elust.

Tulemused: 138k reach, 113k views, 10% lõpuni vaatamist.

Kampaania sai palju lisakajastust ka teistes riikides, samuti kajas vastu blogosfäär.

Teise näitena rääkis Ailar A. Le Coq’i Kane’s limonaadi turuletoomisest.

Kampaania eesmärgiks oli tuua edukalt turule alternatiivne karastusjook. Sotsiaalmeedias kasutati arvamusliidreid ja mõjutajaid. Näiteks anti nädalaks Kane’s sotsiaalmeedia kanalid popi poistebändi Beyond Beyond kätte. Samuti seoti Kane’s surfiga (sest mis saab olla coolim kui surf?).

Tulemused: tänaseks on Facebookis üle 26 000 jälgija.

Segmendi kasv: varasemast 27 000 liitrist on turg kasvanud 175 000 liitrini, sellest 129 000 liitrit on Kane’si müük.

Ailar kinnitab, et hea sisu on tähtsam kui meediaraha. Hea postitus võib ca 200-eurose investeeringuga jõuda 200 000 inimeseni ja saada 3000 kommentaari.

Ailar Väärtmaa  Foto: Raul Mee

Ailar Väärtmaa töötab reklaamiagentuuris Taevas Ogilvy, kus ta igapäevaselt vastutab Toyota Baltikumi digi- ja sotsiaalmeedias toimuva eest, aga tegeleb ka MyHitsi, T1 Mall of Tallinna ja paljude teiste põnevate projektidega. Lisaks konsulteerib ta turundusalaselt eestimaist käsitööjalgrataste brändi Viks, mille toodangust 95% leiab tee laia maailma. Varasemalt toimetas Ailar sotsiaalmeediaagentuuris 7Blaze projektijuhina, teenindades kliente ministeeriumitest restoranideni.

Kokkuvõtte Best Internet 2017 sotsiaalmeedia turunduse sessioonist tegi disaini- ja tarkvaraettevõtte Proekspert turundusjuht, TTÜ digiturunduse lektor Katariina Roosipuu.

Best Internet toimub 2. – 3. novembril 2017 Tallinnas

www.bestinternet.ee 

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com