Best Internet 2017: Ka suured brändid saavad sotsiaalmeedias ägedad ja edukad olla

Ailar Väärtmaa
Ailar Väärtmaa

Hea näitena kasutajatele kordaminevast sisuturundusest tutvustas Taevas Ogilvy sotsiaalmeedia ekspert Ailar Väärtmaa täna Best Internetil Toyota järelteeninduse case study.

Ailar usub, et content is the king, but context is the father of that king.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

RUTHIE BELLE otsib TURUNDUSJUHTI

Ruthie Belle OÜ

22. veebruar 2019

HARIDUSE INFOTEHNOLOOGIA SIHTASUTUS otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutus

17. veebruar 2019