Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Best Internet 2017: Ka suured brändid saavad sotsiaalmeedias ägedad ja edukad olla
Hea näitena kasutajatele kordaminevast sisuturundusest tutvustas Taevas Ogilvy sotsiaalmeedia ekspert Ailar Väärtmaa täna Best Internetil Toyota järelteeninduse case study.
Ailar Väärtmaa
Foto: Raul Mee
Ailar usub, et content is the king, but context is the father of that king.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.