• 02.11.17, 22:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Best Internet 2017: Ka suured brändid saavad sotsiaalmeedias ägedad ja edukad olla

Hea näitena kasutajatele kordaminevast sisuturundusest tutvustas Taevas Ogilvy sotsiaalmeedia ekspert Ailar Väärtmaa täna Best Internetil Toyota järelteeninduse case study.
Ailar Väärtmaa
  • Ailar Väärtmaa
  • Foto: Raul Mee
Ailar usub, et content is the king, but context is the father of that king.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 07.05.25, 11:22
Vičiunai otsib müügimeeskonna juhti
Kandideerimise tähtaeg: 18.05.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele