• 16.10.17, 13:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Miks mu bränd üldse eksisteerib? Vastus sellele küsimusele on sisuturunduse strateegia alus

Küsimustele vastab Best Interneti esineja, Rootsi sotsiaalmeedia ja sisuturunduse ekspert Pixie Sartang.
Pixie
  • Pixie
Pixie Sartang, House of Harvey kaas-asutaja ja strateeg (Rootsi) räägib 2. novembril Tallinnas Best Internetil sisuturundusest ja online PR-ist. Tule osalema: www.bestinternet.ee 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele