Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Miks mu bränd üldse eksisteerib? Vastus sellele küsimusele on sisuturunduse strateegia alus
Küsimustele vastab Best Interneti esineja, Rootsi sotsiaalmeedia ja sisuturunduse ekspert Pixie Sartang.
Pixie Sartang, House of Harvey kaas-asutaja ja strateeg (Rootsi) räägib 2. novembril Tallinnas Best Internetil sisuturundusest ja online PR-ist. Tule osalema: www.bestinternet.ee
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“