• 09.10.17, 09:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Loo äge pop-up üritus või pood ja ole konkurentidest ees

Kes meist ei armastaks uudseid lahendusi, üllatusmomenti ja põnevust? Pop-up võimaldab mõelda suurelt ning luua lahendusi, mis jäävad meelde nii potentsiaalsele kliendile kui ka koostööpartneritele ja meediale.
Kristjan Hiiemaa
  • Kristjan Hiiemaa
Pop-up poed, restoranid, näitused ja üritused on maailma suurlinnades täiesti tavaline nähtus ning suured brändid tõestavad, et pop-up on selleks, et jääda. Pop-up müügipunkt on ajutine pind, kus suhelda oma olemasolevate ning potentsiaalsete klientidega uues põnevas keskkonnas ning pakkuda neile erilist elamust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 13:23
Kuidas mõõta turundust nii, et see päriselt ärile väärtust looks?
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele