• 09.10.17, 12:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Byron Sharp: Suurte brändide langus on müüt, digiturundus on ületähtsustatud

Passwordilgi esinenud suur Austraalia turundusmõtleja Byron Sharp tutvustab oma uut uuringut „Are Big Brands Dying“ ja purustab mitmeid müüte.
Byron Sharp
  • Byron Sharp
  • Foto: Marko Mumm
Sageli on olnud juttu sellest, et suured üleilmsed brändid on kaotamas oma positsiooni väiksematele rivaalidele ning et kliendilojaalsus suurte brändide suhtes on langemas. Kes meist poleks kuulnud jutte, et millennialid ostavad ainult alternatiivseid brände ja tarbivad ainult käsitöötooteid. Kuid need müüdid ei ole põhjendatud, ilmneb äsjasest akadeemilisest uuringust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele