Passwordilgi esinenud suur Austraalia turundusmõtleja Byron Sharp tutvustab oma uut uuringut „Are Big Brands Dying“ ja purustab mitmeid müüte.

- Byron Sharp
- Foto: Marko Mumm
Sageli on olnud juttu sellest, et suured üleilmsed brändid on kaotamas oma positsiooni väiksematele rivaalidele ning et kliendilojaalsus suurte brändide suhtes on langemas. Kes meist poleks kuulnud jutte, et millennialid ostavad ainult alternatiivseid brände ja tarbivad ainult käsitöötooteid. Kuid need müüdid ei ole põhjendatud, ilmneb äsjasest akadeemilisest uuringust.
Seotud lood
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.