• 04.10.17, 13:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äripäeva raadio: Miks Eesti firmadel naaberriigi Soome turule nii raske siseneda on?

Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu vestleb Äripäeva raadios kommunikatsiooniekspert Peep Ehasaluga Soomes turundamise teemal. Intervjuu oli eetris 29. septembril 2017.
Äripäeva raadio: Miks Eesti firmadel naaberriigi Soome turule nii raske siseneda on?
  • Foto: Shutterstock
Alates 4. septembrist hakkas tööle Äripäeva raadiojaam, mida kuuleb Tallinnas ja Harjumaal sagedusel 92,4 MHz. Raadio projekti veab Trio LSL Raadiogrupi kunagine juht Priit Jõgi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele