Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Kuidas liikuvad fotod ehk cinemagraphid on reklaamide nägu muutmas
Viimastel aastatel on tekkinud selline fotograafia alaliik nagu cinemagraphid - need on pildid, kus osa pildist liigub. Uuringud näitavad et Facebooki ja Instagrami reklaamides töötavad cinemagraphid üle 70X prremini kui tavalised pildid. Lisaks on ka Eestis välimeedias viimasel ajal tekkinud palju digiekraane, kus ei tohi tavalisi videosid näidata, kuid kuhu sobivad ideaalselt cinemagraphid.
Cinemagraphid on uus visuaalne abivahend, mis töötavad ideaalselt tähelepanu püüdmiseks maailmas, mis on vallutatud mobiilsete seadmete poolt. Need on hääletud liikuvad fotod, kus on ühendatud foto ja video parimad omadused. Nad köidavad hetkega tähelepanu ja pakuvad suurepärast ravi kiirete pöialde sündroomile.