• 27.09.17, 12:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas liikuvad fotod ehk cinemagraphid on reklaamide nägu muutmas

Viimastel aastatel on tekkinud selline fotograafia alaliik nagu cinemagraphid - need on pildid, kus osa pildist liigub. Uuringud näitavad et Facebooki ja Instagrami reklaamides töötavad cinemagraphid üle 70X prremini kui tavalised pildid. Lisaks on ka Eestis välimeedias viimasel ajal tekkinud palju digiekraane, kus ei tohi tavalisi videosid näidata, kuid kuhu sobivad ideaalselt cinemagraphid.
Kuidas liikuvad fotod ehk cinemagraphid on reklaamide nägu muutmas
Cinemagraphid on uus visuaalne abivahend, mis töötavad ideaalselt tähelepanu püüdmiseks maailmas, mis on vallutatud mobiilsete seadmete poolt. Need on hääletud liikuvad fotod, kus on ühendatud foto ja video parimad omadused. Nad köidavad hetkega tähelepanu ja pakuvad suurepärast ravi kiirete pöialde sündroomile.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele