27. september 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas liikuvad fotod ehk cinemagraphid on reklaamide nägu muutmas

Viimastel aastatel on tekkinud selline fotograafia alaliik nagu cinemagraphid - need on pildid, kus osa pildist liigub. Uuringud näitavad et Facebooki ja Instagrami reklaamides töötavad cinemagraphid üle 70X prremini kui tavalised pildid. Lisaks on ka Eestis välimeedias viimasel ajal tekkinud palju digiekraane, kus ei tohi tavalisi videosid näidata, kuid kuhu sobivad ideaalselt cinemagraphid.

Cinemagraphid on uus visuaalne abivahend, mis töötavad ideaalselt tähelepanu püüdmiseks maailmas, mis on vallutatud mobiilsete seadmete poolt. Need on hääletud liikuvad fotod, kus on ühendatud foto ja video parimad omadused. Nad köidavad hetkega tähelepanu ja pakuvad suurepärast ravi kiirete pöialde sündroomile.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700