Varasemalt töötas Tambet Napp agentuuris Mediacom print- ja välimeedia planeerimisjuhina. Tambet Napi sõnul on talle oluline töötada meeskonnas, kus on olemas tugevad analüütilised teadmised ja oskus lahendada kiirelt kreatiivseid ülesandeid.
„Liitusin Idea meeskonnaga uudishimust. Olin nende tegevusi juba mitu aastat kõrvalt jälginud ja mulle meeldis, kuidas nad meediaplaneerimisele veidi teisiti lähenesid. Olen siiralt õnnelik, et saan siin töötada koos niivõrd mitmekülgsete ja andekate inimestega. Unun, et sellise meeskonnaga on võimalik ellu viia kõiksugu huvitavaid ja ka keerulisi projekte,“ ütles Napp.
Seotud lood
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.