Autor: Hando Sinisalu • 6. september 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Glossier: Lugu sellest, kuidas sisust sünnib toode

Emily Weiss
Glossier on hetkeseisuga üks kuumimaid ilutoodete brände USA turul. Firma asutajaks on endine Voguei ajakirjanik ja blogija Emily Weiss. Kui Emily 2010. aastal blogimisega (Into the Gloss) alustas, ei osanud ta unistadagi, et vähem kui viie aasta pärast juhib ta isiklikku kosmeetikabrändi. Tänu silmapaistvale kujundusele ja esmaklassilisele sisule pälvis Into the Gloss peagi sadade tuhandete millenniumilaste heakskiidu. Kasvav fännibaas julgustas Emilyt ettevõtluse radadele. Suhteliselt konservatiivne kosmeetikaturg lausa vajas täiendust! Nii sündiski uus pastelsetes toonides iluimpeerium, kus toodete ootejärjekorrad ulatuvad 10 000 inimeseni. Glossier - lugu sellest kuidas heast sisust sünnib toode.

Sisust kaubanduseni.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700