Glossier: Lugu sellest, kuidas sisust sünnib toode
Emily Weiss
Glossier on hetkeseisuga üks kuumimaid ilutoodete brände USA turul. Firma asutajaks on endine Voguei ajakirjanik ja blogija Emily Weiss. Kui Emily 2010. aastal blogimisega (Into the Gloss) alustas, ei osanud ta unistadagi, et vähem kui viie aasta pärast juhib ta isiklikku kosmeetikabrändi. Tänu silmapaistvale kujundusele ja esmaklassilisele sisule pälvis Into the Gloss peagi sadade tuhandete millenniumilaste heakskiidu. Kasvav fännibaas julgustas Emilyt ettevõtluse radadele. Suhteliselt konservatiivne kosmeetikaturg lausa vajas täiendust! Nii sündiski uus pastelsetes toonides iluimpeerium, kus toodete ootejärjekorrad ulatuvad 10 000 inimeseni. Glossier - lugu sellest kuidas heast sisust sünnib toode.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]