• 29.08.17, 13:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Noored mehed ostavad naistele mõeldud ilutooteid

Noortele turundamisel tuleb unustada traditsioonilised sihtrühma määratlused. Noored ei taha kuuluda “lahtritesse”, erakordsus on uus normaalsus.
Noored mehed ostavad naistele mõeldud ilutooteid
  • Foto: Shutterstock
Turundajad, kelle sihtgrupiks on Y ja Z generatsioon, peaksid loobuma sotsio-demograafilisest segmenteerimisest ja püüdma kontakti leida nendega, kes määratlevad end  ebareeglipärastena.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele