Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Noored mehed ostavad naistele mõeldud ilutooteid
Noortele turundamisel tuleb unustada traditsioonilised sihtrühma määratlused. Noored ei taha kuuluda “lahtritesse”, erakordsus on uus normaalsus.
Turundajad, kelle sihtgrupiks on Y ja Z generatsioon, peaksid loobuma sotsio-demograafilisest segmenteerimisest ja püüdma kontakti leida nendega, kes määratlevad end ebareeglipärastena.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.