• 29.08.17, 13:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Noored mehed ostavad naistele mõeldud ilutooteid

Noortele turundamisel tuleb unustada traditsioonilised sihtrühma määratlused. Noored ei taha kuuluda “lahtritesse”, erakordsus on uus normaalsus.
Noored mehed ostavad naistele mõeldud ilutooteid
  • Foto: Shutterstock
Turundajad, kelle sihtgrupiks on Y ja Z generatsioon, peaksid loobuma sotsio-demograafilisest segmenteerimisest ja püüdma kontakti leida nendega, kes määratlevad end  ebareeglipärastena.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 12.09.25, 14:18
ERSO otsib maine- ja kommunikatsioonijuhti
Kandideerima ootame kuni 20. septembrini

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele