Autor: Hando Sinisalu • 24. august 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Case study: Art Institute of Chicago: Van Goghi magamistoad – “Let Yourself In”

Van Gogh'i tuba Airbnb's
Järgnev case study kirjeldab, kuidas üks USA vanimaid ja suurimaid kunstimuuseume Art Institute of Chicago (AIC) suutis erakordse kampaania abil ülimalt edukalt lansseerida nii uue näituse kui ka kasvatada üldist brändituntust. Koostöös reklaamiagentuuri Leo Burnett Chicagoga loodi inimestele võimalus sõna otseses mõttes sisse astuda elusuuruses maali ja saada ainulaadsel viisil osa kunstniku elust ja loomingust. Kampaania võitis Cannes Lions 2017 konkursi Creative Effectiveness kategoorias Grand Prix auhinna.

Case film

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700