• 21.08.17, 15:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mida brändi üles ehitades tähele panna?

Ettevõtte kuvandit ehk brändi ei loo pelgalt kaubamärk, vaid see on tegevuste kogum, kuidas oma äri iseendale, töötajatele ning klientidele kirjeldatakse, kirjutab Erply asutaja ja juht Kristjan Hiiemaa.
Kristjan Hiiemaa
  • Kristjan Hiiemaa
Kui sa oma ettevõtte tegevust alles alustad, ei tea sa, millises suunas areng täpselt toimuda võib - võib juhtuda, et strateegiat tuleb mitmeid kordi muuta. Ehkki see ei pruugi tunduda komplikatsioone tekitava arenguna, on see ettevõtja jaoks siiski paras väljakutse sel põhjusel, et tarbija hindab ettevõtte puhul järjepidevust - 90% tarbijatest ootab brändilt kommunikatsioonis ühtset joont ja see on ootus, mida ei maksa eirata. Kuidas luua ja säilitada brändi identiteet, kui pole selge, milliseid muutusi võib ettevõte tulevikus läbi teha?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele