Ettevõtte kuvandit ehk brändi ei loo pelgalt kaubamärk, vaid see on tegevuste kogum, kuidas oma äri iseendale, töötajatele ning klientidele kirjeldatakse, kirjutab Erply asutaja ja juht Kristjan Hiiemaa.
Kui sa oma ettevõtte tegevust alles alustad, ei tea sa, millises suunas areng täpselt toimuda võib - võib juhtuda, et strateegiat tuleb mitmeid kordi muuta. Ehkki see ei pruugi tunduda komplikatsioone tekitava arenguna, on see ettevõtja jaoks siiski paras väljakutse sel põhjusel, et tarbija hindab ettevõtte puhul järjepidevust - 90% tarbijatest ootab brändilt kommunikatsioonis ühtset joont ja see on ootus, mida ei maksa eirata. Kuidas luua ja säilitada brändi identiteet, kui pole selge, milliseid muutusi võib ettevõte tulevikus läbi teha?
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.