Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Berliinis asuva KaDeWe kaubamaja 6. ja 7. korrusel paikneb kuulus gastronoomiaosakond – iga foodie märg unistus. Toidule on pühendatud kahe jalgpalliväljaku suurune pind. Siinkohal kaubamajast pisut lähemalt.
KaDeWe
Berliini Kaufhaus des Westens (KaDeWe) ehk lääne kaubamaja kannab endiselt mandri-Euroopa suurima ostukeskuse tiitlit. Wittenbergi platsil kõrguv kapitalistlik tempel on olnud tunnistajaks 20. sajandi Saksamaa paljudele tõusudele ja veel rohkematele mõõnadele. 60 000 ruutmeetril laiuvast kaubamajast on läbi raskete aegade kujunenud lootuse ja külluse sümbol. Et ülaltoodu vähem pompoosselt kõlaks, võtame koos ette lühikese ringkäigu KaDeWe minevikku ja naaseme läbi kaheksa korruse kaubamaja väärikasse olevikku.
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.