• 02.08.17, 21:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suhtekorraldajate palgaralli põhjus

Suhtekorraldajate suure palgatõusu taga on suuresti sisuturunduse laine, ütlevad suhtekorraldajad Karin Väljamäe ja Kristina Seimann.
Baltic ID partnerid Kristina Seimann ja Karin Väljamäe
  • Baltic ID partnerid Kristina Seimann ja Karin Väljamäe
Suhtekorraldusfirmad on viimase aastaga kasvanud nii palju, et edaspidiseid kasvuvõimalusi on väheks jäänud. Keskmised palgad ja tööjõukulud tegid mullu suhtekorraldusfirmades suure hüppe.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele