Ainult tellijatele
Autor: Hando Sinisalu • 27. juuli 2017
Ainult tellijatele

MailChimp case study: “Tehke logo väiksemaks!”

E-maili tarkvara MailChimp kampaania võlu peitus selles, et see sai osaks popkultuurist. „Kõige üllatavam oli “pahupidi” suhe kliendi ja agentuuri vahel, sest klient palus tavapärasest hoopis midagi hoopis muud - logo väiksemaks tegemist,“ rääkis Droga5 Groupi loovdirektor Don Shelford. Töö pälvis Cannes Lions 2017 Cyber Grand Prix.

Mailchimpist

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700