• 27.07.17, 16:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

MailChimp case study: “Tehke logo väiksemaks!”

E-maili tarkvara MailChimp kampaania võlu peitus selles, et see sai osaks popkultuurist. „Kõige üllatavam oli “pahupidi” suhe kliendi ja agentuuri vahel, sest klient palus tavapärasest hoopis midagi hoopis muud - logo väiksemaks tegemist,“ rääkis Droga5 Groupi loovdirektor Don Shelford. Töö pälvis Cannes Lions 2017 Cyber Grand Prix.
MailChimp case study: “Tehke logo väiksemaks!”
Mailchimpist

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele