• 27.07.17, 16:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

MailChimp case study: “Tehke logo väiksemaks!”

E-maili tarkvara MailChimp kampaania võlu peitus selles, et see sai osaks popkultuurist. „Kõige üllatavam oli “pahupidi” suhe kliendi ja agentuuri vahel, sest klient palus tavapärasest hoopis midagi hoopis muud - logo väiksemaks tegemist,“ rääkis Droga5 Groupi loovdirektor Don Shelford. Töö pälvis Cannes Lions 2017 Cyber Grand Prix.
MailChimp case study: “Tehke logo väiksemaks!”
Mailchimpist

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele