Meediaanalüütik Toomas Leito analüüsib Eesti reklaamiturul toimuvat. Seekord on vaatluse all 2017. aasta juuni ja kuus esimest kuud.
Mitmendat kuud järjest tuleb tõdeda, et lehtede veebireklaami kasv on muljetavaldav, eriti Postimehes ja Õhtulehes. Kogukäibe nii suur kasv tuleneb kahest seigast: veebireklaami kiire suurenemine ja Äripäeva mullune veebireklaami raamatupidamislik ümberarvestus, mis kahandas oluliselt võrdlusbaasi. Reklaam paberkandjal hoiab visalt positsiooni, ületades endiselt veebireklaami käibe. Allahindlused jäid enam-vähem eelmise kuu tasemele.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.