• 19.07.17, 13:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Circle K rebrändingu õppetund: alusta oma töötajatest

Küsimustele vastab Balticbesti esineja, Circle K Läti turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristine Lazdina.
Kristine Lazdina
  • Kristine Lazdina
Circle K rebrändingu esialgsetest tulemustest ja õppetundidest räägib Kristine Lazdina pikemalt Balticbesti konverentsil Tallinnas 30. augustil. Vaata lisa www.balticbest.eu

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele