• 19.07.17, 13:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Circle K rebrändingu õppetund: alusta oma töötajatest

Küsimustele vastab Balticbesti esineja, Circle K Läti turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristine Lazdina.
Kristine Lazdina
  • Kristine Lazdina
Circle K rebrändingu esialgsetest tulemustest ja õppetundidest räägib Kristine Lazdina pikemalt Balticbesti konverentsil Tallinnas 30. augustil. Vaata lisa www.balticbest.eu

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele