Kui viimati kirjutasin Helsingi uuest graafikast, siis nüüd on põhjust vaimustuda Pori linna uuest brändingust. Pori uus graafika kui brändilubadused said valmis eelkõige porilasi nutikalt kaasates.
Pori linn on vast enim tuntud Pori Jazzi poolest. See on toimunud igal suvel juulikuus aastast 1966. Sel aastal olid esinejate hulgas näiteks Herbie Hancock, Jamiroquai, Chaka Khan, Erykah Badu, The Cinematic Orchestra. Soomlastele meenuvad Poriga seoses ka Yyteri liivadüünid, mis on Porist mõne kilomeetri kaugusel. Ja uue ilminguna on Pori nähtav Suomi Areena ehk arvamusfestivali toimumiskohana.) kui reklaamibüroos osalenutena. Kesklinnas avas uksed reklaamibüroo “Poris-toimisto” ja sinna said tulla kõik huvilised - hea koht brändijuhtidele info jagamiseks ja tagasiside saamiseks. lehtel.
Seotud lood
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.