• 18.07.17, 20:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reisikirjad Soomest 13: Pori Sans

Kui viimati kirjutasin Helsingi uuest graafikast, siis nüüd on põhjust vaimustuda Pori linna uuest brändingust. Pori uus graafika kui brändilubadused said valmis eelkõige porilasi nutikalt kaasates.
Reisikirjad Soomest 13: Pori Sans
Pori linn on vast enim tuntud Pori Jazzi poolest. See on toimunud igal suvel juulikuus aastast 1966. Sel aastal olid esinejate hulgas näiteks Herbie Hancock, Jamiroquai, Chaka Khan, Erykah Badu, The Cinematic Orchestra. Soomlastele meenuvad Poriga seoses ka Yyteri liivadüünid, mis on Porist mõne kilomeetri kaugusel. Ja uue ilminguna on Pori nähtav Suomi Areena ehk arvamusfestivali toimumiskohana.) kui reklaamibüroos osalenutena.  Kesklinnas avas uksed reklaamibüroo “Poris-toimisto” ja sinna said tulla kõik huvilised - hea koht brändijuhtidele info jagamiseks ja tagasiside saamiseks. lehtel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele