• 18.07.17, 20:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reisikirjad Soomest 13: Pori Sans

Kui viimati kirjutasin Helsingi uuest graafikast, siis nüüd on põhjust vaimustuda Pori linna uuest brändingust. Pori uus graafika kui brändilubadused said valmis eelkõige porilasi nutikalt kaasates.
Reisikirjad Soomest 13: Pori Sans
Pori linn on vast enim tuntud Pori Jazzi poolest. See on toimunud igal suvel juulikuus aastast 1966. Sel aastal olid esinejate hulgas näiteks Herbie Hancock, Jamiroquai, Chaka Khan, Erykah Badu, The Cinematic Orchestra. Soomlastele meenuvad Poriga seoses ka Yyteri liivadüünid, mis on Porist mõne kilomeetri kaugusel. Ja uue ilminguna on Pori nähtav Suomi Areena ehk arvamusfestivali toimumiskohana.) kui reklaamibüroos osalenutena.  Kesklinnas avas uksed reklaamibüroo “Poris-toimisto” ja sinna said tulla kõik huvilised - hea koht brändijuhtidele info jagamiseks ja tagasiside saamiseks. lehtel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele