• 30.06.17, 14:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: WWF Belgia edukas andmepõhine kampaania tiigrite päästmiseks

Sotsiaalkampaaniad töötavad siis, kui tarbija ennast isiklikult puudutatuna tunneb. Lihtsalt moraliseerivad sõnumid ei tööta. Hea näide sellest, kuidas big data abil tarbijale huvitavat ja asjakohast turunduskampaaniat teha. Belgia WWF sidus oskuslikult haruldased loomad ja haruldased perekonnanimed huvitavaks ja haaravaks kampaaniaks.
Case study: WWF Belgia edukas andmepõhine kampaania tiigrite päästmiseks
  • Foto: WWF
TAUST

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele