• 30.06.17, 14:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: WWF Belgia edukas andmepõhine kampaania tiigrite päästmiseks

Sotsiaalkampaaniad töötavad siis, kui tarbija ennast isiklikult puudutatuna tunneb. Lihtsalt moraliseerivad sõnumid ei tööta. Hea näide sellest, kuidas big data abil tarbijale huvitavat ja asjakohast turunduskampaaniat teha. Belgia WWF sidus oskuslikult haruldased loomad ja haruldased perekonnanimed huvitavaks ja haaravaks kampaaniaks.
Case study: WWF Belgia edukas andmepõhine kampaania tiigrite päästmiseks
  • Foto: WWF
TAUST

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele