• 29.06.17, 13:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti internetireklaamiturult lahkub raha kiires tempos

Eesti suuremate meedia- ja digiagentuuride vahendusel liikus 2016. aastal Eestist välja ehk Google'isse ja Facebooki ca 6,6 miljonit eurot. Internetireklaami käive ja osakaal edastasid esmakordselt Eesti reklaamiturul ajalehti, selgub uuringufirma Kantar Emor uuringust. Eesti internetireklaamiturult lahkub raha kiiremas tempos, kui seda kohalike kanalite käibesse lisandub.
Shutterstock
  • Shutterstock
Eesti meediareklaamituru 2016. aasta käive oli 94,1 miljonit eurot. Kantar Emori andmetel kasvas reklaamiturg 2016. aastal kokku 1,6%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele