• 27.06.17, 15:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: VOLVO V90 turuletoomine tehisintellektile tugineva äpi abil

Volvo Norra esindus kasutas uue mudel V90 turuletoomiseks tehisintellektil tuginevat mobiiliäppi, virtuaalset assistenti nimega “V”. Töö õnnestus liigagi hästi - osa kasutajaid armus “V”-sse ära. Täpselt nagu Spike Jonze kuulsas filmis “Her”.
Case study: VOLVO V90 turuletoomine tehisintellektile tugineva äpi abil
Briif

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele