Hando Sinisalu • 27. juuni 2017
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Case study: VOLVO V90 turuletoomine tehisintellektile tugineva äpi abil

Volvo Norra esindus kasutas uue mudel V90 turuletoomiseks tehisintellektil tuginevat mobiiliäppi, virtuaalset assistenti nimega “V”. Töö õnnestus liigagi hästi - osa kasutajaid armus “V”-sse ära. Täpselt nagu Spike Jonze kuulsas filmis “Her”.

Briif

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com