• 26.06.17, 16:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cannes Lionsi filmikategooria parimaks tunnistati paraolümpia reklaam

Maailma suurima reklaamifestivali Cannes Lions 2017 filmikategooria Grand Prix läks telekanali Channel 4 reklaamile "We're the Superhumans", mis tutvustas Rio Paraolümpiamänge. Reklaam paneb imetlema puuetega inimeste supervõimeid.
Cannes Lionsi filmikategooria parimaks tunnistati paraolümpia reklaam
Idee: 4Creative (UK)

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele