• 26.06.17, 16:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cannes Lionsi filmikategooria parimaks tunnistati paraolümpia reklaam

Maailma suurima reklaamifestivali Cannes Lions 2017 filmikategooria Grand Prix läks telekanali Channel 4 reklaamile "We're the Superhumans", mis tutvustas Rio Paraolümpiamänge. Reklaam paneb imetlema puuetega inimeste supervõimeid.
Cannes Lionsi filmikategooria parimaks tunnistati paraolümpia reklaam
Idee: 4Creative (UK)

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele