Cannes Lions 2017 Design Grand Prix läks tänavu Taimaale. "The Unusual Football Field" võlus žüriid oma lihtsuse, nutikuse ja inimlikkusega.
Tööst endast: kuna Tai linnades on vähe ühiskondlikku maad, kuhu jalgpalliväljakuid ehitada, otsustati läheneda asjale loominguliselt ja unustada ära väljaku nelinurksuse nõue. Nii valmisid L-tähe-, hobuseraua- ja siksaki-kujulised väljakud. Ajakiri Time liigitas selle töö 2016. aasta maailma 25 parima leiutise hulka. "See muutis kasutu ruumi kasulikuks," kommenteeris žürii esinaine Sandra Planeta ja lisas, et Cannes'i žürii otsiski töid, mis mõtestaksid ümber äri või ühiskonda. "Disaini nähakse tihti reklaami aksessuaarina, aga see pole enam nii. Disain on äri," ütles ta.
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.