Silja Oja • 22 juuni 2017
Uudised
Ainult tellijale

Cannes'i disainikategooria võitis ebatavaline jalgpalliväljak

Cannes Lions 2017 Design Grand Prix läks tänavu Taimaale. "The Unusual Football Field" võlus žüriid oma lihtsuse, nutikuse ja inimlikkusega.

Tööst endast: kuna Tai linnades on vähe ühiskondlikku maad, kuhu jalgpalliväljakuid ehitada, otsustati läheneda asjale loominguliselt ja unustada ära väljaku nelinurksuse nõue. Nii valmisid L-tähe-, hobuseraua- ja siksaki-kujulised väljakud. Ajakiri Time liigitas selle töö 2016. aasta maailma 25 parima leiutise hulka. "See muutis kasutu ruumi kasulikuks," kommenteeris žürii esinaine Sandra Planeta ja lisas, et Cannes'i žürii otsiski töid, mis mõtestaksid ümber äri või ühiskonda. "Disaini nähakse tihti reklaami aksessuaarina, aga see pole enam nii. Disain on äri," ütles ta.

Vormista tellimus kohe ja saad ligipääsu:
  • kõigile võtmega lugudele;
  • edukate kampaaniate case-study’dele;
  • raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele;
  • turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele;
  • bestmarketing.ee arhiivile.
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
    Kristi Remmik
    Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700