Autor: Silja Oja • 22. juuni 2017
Ainult tellijatele

Cannes'i disainikategooria võitis ebatavaline jalgpalliväljak

Cannes Lions 2017 Design Grand Prix läks tänavu Taimaale. "The Unusual Football Field" võlus žüriid oma lihtsuse, nutikuse ja inimlikkusega.

Tööst endast: kuna Tai linnades on vähe ühiskondlikku maad, kuhu jalgpalliväljakuid ehitada, otsustati läheneda asjale loominguliselt ja unustada ära väljaku nelinurksuse nõue. Nii valmisid L-tähe-, hobuseraua- ja siksaki-kujulised väljakud. Ajakiri Time liigitas selle töö 2016. aasta maailma 25 parima leiutise hulka. "See muutis kasutu ruumi kasulikuks," kommenteeris žürii esinaine Sandra Planeta ja lisas, et Cannes'i žürii otsiski töid, mis mõtestaksid ümber äri või ühiskonda. "Disaini nähakse tihti reklaami aksessuaarina, aga see pole enam nii. Disain on äri," ütles ta.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700