• 16.06.17, 14:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saksa turule sisenemise eeldused: kannatlikkus, isiklikud suhted ja saksa keele oskus

„E-maili teel Saksamaal äri ei alustata. Oluline on osaleda konverentsidel, üritustel, messidel, seminaridel, erialastel kohtumistel – sakslane on suhtleja ning isiklikust suhtest saab kõik alguse,” räägib EASi ekspordinõunik Tiina Kivikas. Loe intervjuud!
Tiina Kivikas
  • Tiina Kivikas
Tiina Kivikas töötab EASi ekspordinõunikuna alates 2013. aasta augustist. Ta on olnud Eestist ära 25 aastat, sellest 8 Rootsis ja 17 Saksamaal. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele