• 08.06.17, 20:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Kalev 210 juubelitoodete kampaania

Aasta 2016 oli Kalevi juubeliaasta. Selle ajaloolise sündmuse tähistamiseks valmis Kalevil magusasõprade rõõmuks juubelitoodete erikollektsioon, mida turundati suurejoonelise kampaaniaga. Eduka ettevõtmise ROI oli 362% ning konkurentsitihedas keskkonnas kasvatati ka turuosa.
Kalevi juubelitoodete erikollektsioon
  • Kalevi juubelitoodete erikollektsioon
Kampaania nimi: Kalev 210

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele