8. juuni 2017
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Case study: Kalev 210 juubelitoodete kampaania

Kalevi juubelitoodete erikollektsioon  

Aasta 2016 oli Kalevi juubeliaasta. Selle ajaloolise sündmuse tähistamiseks valmis Kalevil magusasõprade rõõmuks juubelitoodete erikollektsioon, mida turundati suurejoonelise kampaaniaga. Eduka ettevõtmise ROI oli 362% ning konkurentsitihedas keskkonnas kasvatati ka turuosa.

Kampaania nimi: Kalev 210

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com