• 07.06.17, 11:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Rootsi number

Maailma kõigi aegade suurima meediakajastusega reklaamikampaania õppetundidest räägib agentuuri INGO Stockholm loovjuht Björn Ståhl: "Ideed ei tasu üle analüüsida, kui kõhutunne on õige. Kui pulss tõuseb, oled õigel rajal! Iga ideed saab kergelt tappa. Tuleb lihtsalt minna ja asi ära teha. Halvim, mis saab juhtuda on see, et see võib läbi kukkuda."
Case study: Rootsi number
  • Foto: http://sylvie.se
Taust: Rootsi Turismiliidul (Swedish Tourism Association) on sügavad juured turismisektoris juba 1885. aastast, ühendades hotelle ja hosteleid üle terve Rootsi. Liidu peamine eesmärk on turismi arendamine ja Rootsi kui avastamisväärse riigi tutvustamine nii sise- kui välisturistidele. Ebakindla maailma taustal, kus riigid lülitavad oma kommunikatsioonisüsteeme välja, tahtis Turismiliit teha just vastupidist – müüa Rootsit koos oma inimeste väärtuste ja arvamustega, olgu need millised tahes.

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele