Case study: Pedigree Found ehk kuidas koeratoidubränd lõi tõeliselt kasuliku mobiilirakenduse
Mida teeb omanik, kui koer kaduma läheb? Tavaliselt tehakse hunnik flaiereid ja kuulutusi, kus on põhiandmed, pildid, kontaktid ja võib-olla ka info leiutasu kohta – ja sõprade ja tuttavate abil kleebitakse need ka naabruskonna plankudele ja postidele. Kuid mis oleks, kui see kõik toimuks vaid paari nupuvajutusega? Lae üles pilt, lisa vajalik informatsioon ning saada hetkega tuhandetele inimestele 2,5km raadiuses. Näide hüper-lokaalsest kommunikatsioonist ehk lugu sellest, kuidas tuntud koeratoidubränd Pedigree lõi tõeliselt kasuliku mobiilirakenduse.
2014. aasta lõpus sai Uus-Meremaa agentuur Colenso BBDO ülesande välja töötada loomatoidu staarbrändi Pedigree globaalne relansseeringukampaania. Töös osalesid ka New Yorgi, Venemaa ja Brasiilia agentuurid. Colenso võeti kampa põhjusel, et uus-meremaalased on suured loomaarmastajad: tervelt 70% elanikkonnast omab lemmiklooma ning kolmandik neist on koeraomanikud. See kõrgeim protsendimäär kui üheski teises maailma riigis.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]