• 23.05.17, 16:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mihkel Raud: hea sisuturundustekst paneb kohe alguses lugejale nuiaga pähe

Sisuturundusseminaril esinenud Mihkel Raud jagas praktilisi näpunäiteid, kuidas kirjutada kaasahaaravat teksti. Ehkki tema kirjutamise retsept on nüüd avalikult kättesaadav, jäi Mihkli suust kõlama mõte, et hea sulesepa saladus peitub eelkõige ikkagi pidevas harjutamises.
Mihkel Raud
  • Mihkel Raud Foto: Raul Mee
Tule Mihkel Raua koolitusele!
Mihkel Raud: kirjutamine ja avalik esinemine 22. september 2017

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele