• 12.05.17, 11:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Henrik Aavik: Eestis pole tekkinud täpsusturundajate koolkonda

“Põhjus, miks Eestis andmetele tuginevat turundust vähe tehakse, on oskuste puudumine ja andmete vähesus. Kuna siinkandis on odavam turundusega lajatada kõigile ja uskuda, et ka sihtrühm saab pihta, siis ei ole tekkinud täpsusturundajate koolkonda,” ütleb ettevõtte Applaud tegevjuht Henrik Aavik.
Henrik Aavik
  • Henrik Aavik
Miks andmetele tuginevat turundust Eestis nii vähe tehakse, kas kulukas või oskuste puudumine?, suhtleb nendega ning annab siis müügimehele üle.", kus räägib vestlusringis teemal “Turundamine ja klienditeenindus suhtlusrobotite (chatbotide) ja tehisintellekti abil”.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 27.08.25, 12:57
OMD otsib uut meediastrateegi-kliendihaldurit
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele