• 12.05.17, 11:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Henrik Aavik: Eestis pole tekkinud täpsusturundajate koolkonda

“Põhjus, miks Eestis andmetele tuginevat turundust vähe tehakse, on oskuste puudumine ja andmete vähesus. Kuna siinkandis on odavam turundusega lajatada kõigile ja uskuda, et ka sihtrühm saab pihta, siis ei ole tekkinud täpsusturundajate koolkonda,” ütleb ettevõtte Applaud tegevjuht Henrik Aavik.
Henrik Aavik
  • Henrik Aavik
Miks andmetele tuginevat turundust Eestis nii vähe tehakse, kas kulukas või oskuste puudumine?, suhtleb nendega ning annab siis müügimehele üle.", kus räägib vestlusringis teemal “Turundamine ja klienditeenindus suhtlusrobotite (chatbotide) ja tehisintellekti abil”.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele