• 26.04.17, 14:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti tööandjad peaksid kasutama värbamisel rohkem sotsiaalmeediat

Vaid 3% Eestis töötavatest tudengitest on leidnud oma töö sotsiaalmeedia kaudu, samas kui vähemalt kord päevas kasutavad Facebooki 83% ja Instagrami 48% tudengitest, selgus Brandemi poolt läbi viidud Eesti tudengite tööjõuturu uuringust.
Eesti tööandjad peaksid kasutama värbamisel rohkem sotsiaalmeediat
  • Foto: Shutterstock
Tudengite sotsiaalmeedia kanalite kasutamissagedusi analüüsides selgub, et kõige rohkem veedavad tudengid aega Facebookis (83% tudengitest vähemalt kord päevas), Instagramis (48%), Youtube’is (37%), Snapchatis (24%) ja Google+-s (24%). Sealjuures Facebooki ja Youtube’i ei kasuta tudengitest vastavalt vaid 3% ja 4% vastajatest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele