• 20.04.17, 14:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sisuturundus üksi pole võlukepp - ära sea talle ebarealistlikke ootusi

Kaeme sisuturunduse elu agentuuri mätta otsast. Millised on sisuspetside arvates ettevõtete suurimad murekohad? Kas agentuuridel on salanipid tulemuste mõõtmiseks? Millised sisuturunduse parimad palad neil endil silmad särama löövad? Oma kogemusi jagavad Jane Palm (agentuur Kuu ja Tähed) ja Aigi Lehtla (agentuur Goal).
Jane Palm
  • Jane Palm
Jane Palm, sisuturundusagentuuri Kuu ja Tähed juht

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele