• 20.04.17, 14:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sisuturundus üksi pole võlukepp - ära sea talle ebarealistlikke ootusi

Kaeme sisuturunduse elu agentuuri mätta otsast. Millised on sisuspetside arvates ettevõtete suurimad murekohad? Kas agentuuridel on salanipid tulemuste mõõtmiseks? Millised sisuturunduse parimad palad neil endil silmad särama löövad? Oma kogemusi jagavad Jane Palm (agentuur Kuu ja Tähed) ja Aigi Lehtla (agentuur Goal).
Jane Palm
  • Jane Palm
Jane Palm, sisuturundusagentuuri Kuu ja Tähed juht

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele