• 19.04.17, 13:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Omniva sotsiaalmeedia mõte: juhatuse esimees Twitterisse säutsuma

Number üks sotsiaalmeedia kanal on Facebook, kus teeme enamalt jaolt e-kaubandusettevõtetega ristturundust pakiärile, rääkis Omniva kommunikatsioonijuht Kaja Sepp eelmine nädal toimunud Best Practise seminaril „Kuidas turundada sotsiaalmeedias nagu professionaal?“
Kaja Sepp
  • Kaja Sepp
  • Foto: Raul Mee
Need kampaaniad on meil väljas nii kliendi kui ka meie enda kanalites ja on siiani toiminud ülimalt hästi, lisas Sepp. Omnival on Facebookis umbes 70 000 fänni, kampaaniate puhul kasutatakse organic reach’i, boost’itakse haruharva ja kõik see läheb hea eduga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele