Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Chris Marr: Sisuturundus ja reklaam on vastandid
Chris Marr
Traditsiooniline turundus seisneb peamiselt müügiedenduses - eesmärk on panna klient midagi ostma. Sisuturundus on selle vastand: tuleb luua sisu, mis aitab tarbijatel teha teadlikke ostuotsuseid. Sisuturunduses on võtmesõnadeks järjepidevus ja pühendumine. Sa ei lähe ju ka jõusaali üheks korraks, kui soovid vormis olla.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.