Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Chris Marr: Sisuturundus ja reklaam on vastandid
Traditsiooniline turundus seisneb peamiselt müügiedenduses - eesmärk on panna klient midagi ostma. Sisuturundus on selle vastand: tuleb luua sisu, mis aitab tarbijatel teha teadlikke ostuotsuseid. Sisuturunduses on võtmesõnadeks järjepidevus ja pühendumine. Sa ei lähe ju ka jõusaali üheks korraks, kui soovid vormis olla.
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.