• 18.04.17, 13:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Chris Marr: Sisuturundus ja reklaam on vastandid

Traditsiooniline turundus seisneb peamiselt müügiedenduses - eesmärk on panna klient midagi ostma. Sisuturundus on selle vastand: tuleb luua sisu, mis aitab tarbijatel teha teadlikke ostuotsuseid. Sisuturunduses on võtmesõnadeks järjepidevus ja pühendumine. Sa ei lähe ju ka jõusaali üheks korraks, kui soovid vormis olla.
Chris Marr
  • Chris Marr
Chris Marr
Content Marketing Academy juht Chris Marr (UK) räägib 17.05 seminaril teemal "Sisuturundus digitaalajastul: kuidas luua kaasaegset tarbijat haaravat sisu". Tule kuulama! Soodusregistreerimine kuni reedeni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele