• 19.03.17, 12:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundustegu 2016 finalist: Elron “Lehvita Tiiule”

“Lehvita Tiiule” kampaania keskne idee oli otsida üles inimesed, kes Elroni rongidele tihtilugu lehvitavad, saada nendega tuttavaks ning näidata kõigile, kui toredate inimestega on tegemist. Elron tõi nende poolt koduväravas öeldud jõulusoovid rongidesse ning kutsus rongiga sõitvaid inimesi neile mööda minnes tagasi lehvitama.
Elroni esindajad õnnitlusi vastu võtmas
  • Elroni esindajad õnnitlusi vastu võtmas Foto: Martin Dremljuga
Kampaania eesmärk:

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele