18. märts 2017
Jaga lugu:

Loovusfestivali Kuldmuna 2017 võitjad selgunud!

Aasta reklaamiagentuur: Optimist  Foto: Martin Dremljuga

Reedel, 17. märtsil kuulutati Saku Suurhallis loovusfestivali Kuldmuna 2017 auhinnagalal välja Eesti parimad turunduskommunikatsiooni lahendused reklaami, disaini, digitaalse reklaami, meedia, PR ning üritusturunduse valdkonnas.

Aasta digiagentuuriks valiti Age McCann, reklaamiagentuuriks Optimist, üritusturundusagentuuriks Orangetime ning disainiagentuuriks Velvet. Parima kliendi tiitli sai sel aastal Eesti Rahva Muuseum. Parima telereklaami tiitli võitis Velvet koos Kuukulguriga Eesti Rahva Muuseumi kampaania eest.

Tutvu kõigi võidutöödega: defol.io/kuldmuna/2017/finalists

Grand prix läks sel aastal Velvetile Eesti Ajaloomuuseumile valminud kampaania “Keskaja rõõmud” eest.

Keskaja rõõmud / Velvet  

Valik silmapaistvamaid töid:: ERMi avamiskampaania. Klient: Eesti Rahva Muuseum. Agentuur: Velvet, tootja: Kuukulgur.

Telereklaami kuldmuna

: Rehe Viljapead. Klient: Eesti Pagar. Agentuur: DDB, tootja: Fork Film.

Telereklaami hõbemuna

 Decora reklaamiosakond. Klient: Decora, reklaamiagentuur: Kontuur Leo Burnett.

Telereklaami pronksmuna:

. Töö: Uuesti sündinud, klient: Saaremaa Vodka, reklaamiagentuur: Tank.

Telereklaami eriauhind: muusikakasutusmuna

PesamunaÄra lase end trollida! Autorid: Marita Tambelt ja Heigo Heinleht.

Parim raadioreklaamERMi avamiskampaania, klient: Eesti Rahva Muuseum, agentuur: Velvet, tootja: Pumkin Productions.

: Elron - Lehvita Tiiule! Klient: Elron, ahentuur: Optimist.

PR kuldmuna

: Me teeme seda sinu eest. Klient: Eesti Ekspress, agentuur: Optimist.

Välireklaami kuldmuna

Elutööauhinna laureaadina nomineeriti 2017. aastal Tallinna Ülikooli Reklaamiteooria lektor, reklaami ja imagoloogia õppekava kuraator Tiina Hiob.

“On rõõm tõdeda, et tööde üldine tase oli väga kõrge ning ka rahvusvahelises kontekstis konkurentsivõimeline”, kommenteeris Kuldmuna korraldaja, Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liidu (ETKAL) juht Lola Tehver.  “Lisaks suurtele tuntud agentuuridele oli ka uusi põnevaid üllatajaid. Hea näitena võiks välja tuua Väätsa vallavalitsuse elukeskkonna väärtustamise kampaania, mille raames ehitati 600 lumememme. Väga hea eesmärgiga nutikas idee!” lisas Tehver.

Väätsa lumememmede paraad  

Üheksateistkümnendat korda toimuvale loovusfestivalile Kuldmuna kandideeris sel aastal 589 tööd reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, PR ning üritusturunduse kategoorias. Auhinnagalal jagati välja 24 kuldmuna, 23 hõbemuna, 23 pronksmuna ning lausa seitse erimuna.

Noortekonkursil Pesamuna tuli 48-tunni jooksul osalejatel seekord oma loovus proovile panna Tarbijakaitseameti kampaania loomisel. Võidutöö “Ära lase end trollida!” töötasid välja Marita Tambelt ja Heigo Heinleht.

Kuldmuna toimub Eesti loovagentuuride iga-aastase loovusfestivalina alates 1998. aastast eesmärgiga tunnustada Eesti parimaid turunduskommunikatsioonilahendusi ning valdkonna silmapaistvamaid tegijaid.

ETKAL on Eesti üritusturundus-, reklaami-, meedia-, PR-, disaini- ja digiagentuuride ühine katusorganisatsioon. Erialaliidu eesmärkideks on turunduskommunikatsiooni valdkonna arendamine Eestis, sektori maine ja ühiste seisukohtade kujundamine ning huvide esindamine suhtluses avaliku võimu ja teiste osapooltega.  

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com