• 18.03.17, 11:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Loovusfestivali Kuldmuna 2017 võitjad selgunud!

Reedel, 17. märtsil kuulutati Saku Suurhallis loovusfestivali Kuldmuna 2017 auhinnagalal välja Eesti parimad turunduskommunikatsiooni lahendused reklaami, disaini, digitaalse reklaami, meedia, PR ning üritusturunduse valdkonnas.
Aasta reklaamiagentuur: Optimist
  • Aasta reklaamiagentuur: Optimist
  • Foto: Martin Dremljuga
Aasta digiagentuuriks valiti Age McCann, reklaamiagentuuriks Optimist, üritusturundusagentuuriks Orangetime ning disainiagentuuriks Velvet. Parima kliendi tiitli sai sel aastal Eesti Rahva Muuseum. Parima telereklaami tiitli võitis Velvet koos Kuukulguriga Eesti Rahva Muuseumi kampaania eest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele