Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Loovusfestivali Kuldmuna 2017 võitjad selgunud!
Reedel, 17. märtsil kuulutati Saku Suurhallis loovusfestivali Kuldmuna 2017 auhinnagalal välja Eesti parimad turunduskommunikatsiooni lahendused reklaami, disaini, digitaalse reklaami, meedia, PR ning üritusturunduse valdkonnas.
Aasta reklaamiagentuur: Optimist
Foto: Martin Dremljuga
Aasta digiagentuuriks valiti Age McCann, reklaamiagentuuriks Optimist, üritusturundusagentuuriks Orangetime ning disainiagentuuriks Velvet. Parima kliendi tiitli sai sel aastal Eesti Rahva Muuseum. Parima telereklaami tiitli võitis Velvet koos Kuukulguriga Eesti Rahva Muuseumi kampaania eest.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.