Silja Oja • 18. märts 2017
Jaga lugu:

Eesti turunduse parimad 2016

Eesti turunduse parimad 2016  Foto: Marko Mumm

Reedel, 17. märtsil 2017 pärjati Saku Suurhallis Kuldmuna galal Eesti prestiižikaima turunduskonkursi Aasta Turundustegu 2016 parimaid. Samas auhinnati ka Aasta Meediategu 2016 võitjaid.

Aasta Turundustegu 2016 Grand prix läks šokolaadi "Nurr" relansseerimise eest Kalevile ja reklaamiagentuurile Age McCann. Kalevi turundusdirektor on Anne Tääkre, tootegrupijuht Jane Õunaste. Pakendi tegi uuele "Nurrile" KOOR. Vaata: nurr.ee 

Age McCann pälvis samal õhtul Kuldmunal ka Aasta Digiagentuuri tiitli.

Aasta Turundustegu 2016 žürii esimees Piret Reinson õnnitlemas Kalevi tootegrupi juhti Jane Õunastet. Paremal: Keiro Vantsi reklaamiagentuurist Age McCann.  Foto: Maro Mumm
Kristel Leif Swedbankist  Foto: Marko Mumm

Aasta Turundustegu 2016 finaali jõudsid:

Eesti parima youtuberi konkurss

Esitaja: Swedbank

Largo "Muhe" lansseerimine

Esitaja: Kontuur Leo Burnett

Telia "Pane küla elama"

Esitaja: Telia

Elroni creative-PR-kampaania "Lehvita Tiiule!" 

Esitaja: Optimist

Optimist pälvis Kuldmuna galal ka auväärse Aasta Reklaamiagentuuri tiitli.

Aasta Turundustegu 2016 finaluastid  Foto: Marko Mumm

Aasta Turundustegu 2016 avaliku sektori kategooria võit läks Sepa jalgpallikeskuse ehitamise kampaania eest loovagentuurile Neway. 

Jaan Naaber agentuurist Neway auhinda vastu võtmas  Foto: Marko Mumm

Aasta Turundustegu 2016 eriauhind Personal quEST Award läks kampaania Just Estonishing eest Peter Kentie'le!

Piret Reinson õnnitlemas Peter Kentie't  

Aasta Meediategu 2016 Grand prix võitis meediaagentuur CMSPHD Tinderis tehtud kampaania eest "Mike ja Dave otsivad pulmakaaslasi". Töö oli ühtlasi ka innovaatilise meediakasutuse kategooria võitja.

Aasta Meediategu 2016 brand activation kategooria võitja on Battery kampaania. Meediaagentuur: OMD.

Aasta Meediategu 2016 efektiivse meediakasutuse (ROI) kategoorias oli kaks võitjat: Balbiino Vanilla Ninja jäätis (meediaagentuuriks Inspired Universal McCann) ja "Statoil, 25 aastat Eestis" (meediaagentuur MediaBroker).

Aasta Meediategu 2016 uuringutel põhineva kategooria võitja on Kaubamaja e-pood. Meediaagentuur: Inspired Universal McCann.

Doris Rožtestvenski meediaagentuurist OMD auhinda vastu võtmas  

Konkursside Aasta Turundustegu ja Aasta Meediategu korraldaja on Best Marketing / Äripäev AS.

Varasemad Aasta Turundustegu võitjad:

2015: EASi ja Tallinki turismiturunduse kampaania Epic Estonia

2014: Annetuskampaania puuetega laste hoiukodu loomiseks "Unistuste puhkus"2013: Retro FM nimevahetus2012: Lennusadama avamine2011: Prisma „Hinnagarantii“2010: Leiburi „Saib” lansseerimine2009: SEB spordisponsorluse programm "SEB – tuliseim spordi toetaja Eestis!"2008: Üleriigiline prügikoristuskampaania "Teeme Ära!"2007: SEB alustava ettevõtte stardipakett „Tee oma äri!”2006: Hansa Varakindlustuse turuletoomine2005: Hansapanga NPNK lansseerimine2004: Sampo Panga pangavahetuskuu2003: Radiolinja "Kõige ilusam leviala" kampaania2002: Eurovisiooni lauluvõistluse korraldamine2001: EMT kaubamärgi taasesitus (Lepatriinu)2000: Hansa Liisingu EGO kaardi lansseerimine1999: A Le Coq-i kaubamärgi turuletoomine

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com