Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti turunduse parimad 2016
Reedel, 17. märtsil 2017 pärjati Saku Suurhallis Kuldmuna galal Eesti prestiižikaima turunduskonkursi Aasta Turundustegu 2016 parimaid. Samas auhinnati ka Aasta Meediategu 2016 võitjaid.
Aasta Turundustegu 2016 Grand prix läks šokolaadi "Nurr" relansseerimise eest Kalevile ja reklaamiagentuurile Age McCann. Kalevi turundusdirektor on Anne Tääkre, tootegrupijuht Jane Õunaste. Pakendi tegi uuele "Nurrile" KOOR. Vaata: nurr.ee
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“