18. märts 2017
Jaga lugu:

Aasta Meediategu 2016 brand activation kategooria võitja: Battery kampaania

Võitjad auhinda vastu võtmas  Foto: Marko Mumm

Battery energiajook tegi koostööd Waze’i rakendusega ja suunas inimesed Statoili jooki ostma.

Töö nimi: Battery kampaania

Ajastus: jaanuar-november 2016Klient: Saku Õlletehase ASMeediaagentuur: OMD Estonia OÜReklaamiaagentuur: Tank Grupi ASMeediastrateegia:

Taustinfo: energiajoogi turg on languses, lisaks piirangud jaemüügis ja massikommunikatsioonis. Pidev uute konkurentide lisandumine teravdab konkurentsi riiulipinnale ja turuosale.

. planeering märtsis keskendus promotsioonile, augustis keskenduti mängusaitidele.

Taheti leida kuluefektiivseim võimalus aastaringseks kommunikatsiooniks, eesmärgiga kõnetada sihtrühma vanuses 23-45 kõigis olulistes kokkupuutepunktides. Battery tuumiksihtrühm on pigem maskuliinsem ning hindab eelkõige funktsionaalsust. Laiem sihtrühm jaguneb aga tegelikkuses mitmeks täpsemalt defineeritud alasihtrühmaks: üliõpilased, elukutselised autojuhid, arvutimängurid ja IT-professionaalid, öised autojuhid ja töötajad laiemalt, pealelõunase energialaksu vajajad ning fitness supernaised (Battery No Calories-Lime).Meediakanalite valiku aluseks oli mõjutada kõigi nimetatud sihtrühmade valikuid vahetult ostukoha läheduses, enne tarbimissituatsiooni. Märksõnaks geotargeting

Teostus:

Sihtrühmale 23-45 on sotsiaalmeedia kõige olulisem meediakanal. 8 kuu vältel tehti Facebookis ja Instagramis postitusi ja videoreklaame. Programmatic

JCDecaux valgusvitriinides tehti kampaaniad aprillis ja augustis just Statoili jaamade vahetus läheduses, eelkõige promokampaania sõnumi võimendamiseks enne ostukohta.Sky Media raadiojaamasid kasutati aprilli- ja augustikuises kampaanias ajatsoonis 11:00-16:00 samuti promotsioonisõnumi edastuseks.Fitnessi “pauernaistele” tehti kommunikatsiooni ajakirjades Anne&Stiil ning TervisPluss (aprill, mai).Waze’i rakenduse abil suunati aprillis nelja erineva sõnumiga autojuhid Statoili jaamadesse. Battery ostnud inimesed suunati lisainfo abil kampaanialehele, kus sai osaleda loosis.Tulemuslikkus:

Kampaania sõnum Waze’i rakenduses jõudis nelja nädalaga üle 400 000 autojuhini. 2652 inimest suhtles Waze’i rakenduses Battery reklaamidega. Kampaania perioodil tehti mobiiliseadme abil maandumislehel 3671 sessiooni. 3671 sessiooni vältel registreeris oma koodi mobiili abil 1248 unikaalset inimest, mis koodustab 34% mobiili sessioonidest ja 19% kogu sessioonide arvust. Battery müük kasvas Waze’i kampaania perioodil 7% võrreldes eelmise aasta aprilliga.:

Kliendi kommentaar, mis võtab kokku kampaania tulemuslikkuse

Kristeli Kahro sõnul oli Battery kampaania Saku Õlletehase üks edukamaid tarbijakampaaniaid, mis sai kogu kampaania perioodi jooksul üle 50 000 registreeruja! Tegu on kindlasti rekordilise tulemusega, mis ületas kordades oodatud osalejate arvu. Kampaania ajal kasutasime Waze’i rakendust, mis suunas autojuhte tanklatesse, kust Batteryt lisaenergia saamiseks osta saab. Waze ja tanklad on Battery brändi seisukohast väga õige kanal, tihti on Battery tarbija just autojuht, kes peab pikki vahemaid läbima ja vajab selleks lisajõudu. oli tegemist kõiki kuut erinevat sihtrühma kuluefektiivselt katnud kampaaniaga, mis aktiveeris Battery brändi rekordarvu mängus osalejatega ning tõstis kahanevas segmendis Battery läbimüüke. Aprillikuine 7-protsendiline müügikasv võrreldes eelneva aasta sama perioodiga saavutati eriti kuluefektiivse Waze’i kampaania abil. Märtsis, kampaania käivitudes, kasvasid sisemised müügid ca 44%. Kampaania müügikasv perioodil märts-september kokku 6%.: Digitegu 2016 parim mobiilireklaam: Battery Waze’i kampaania.

Kokkuvõtvalt

Varasemad auhinnad

Kampaania näidised  
Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com