• 18.03.17, 15:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasta Meediategu 2016 brand activation kategooria võitja: Battery kampaania

Battery energiajook tegi koostööd Waze’i rakendusega ja suunas inimesed Statoili jooki ostma.
Võitjad auhinda vastu võtmas
  • Võitjad auhinda vastu võtmas
  • Foto: Marko Mumm
Töö nimi: Battery kampaania

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele