Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Trendid, millele keskenduvad maailma edukaimad kampaaniad
Nicola Tillin
Foto: Marko Mumm
Passwordi teisel päeval esinenud Nicola Tillin rääkis maailma parimatest kampaaniatest ning nende põhjal tehtud järeldustest. Loe lähemalt, mis on turunduses edukate suunanäitajaks.
Nicola töötab ettevõttes nimega WARC (maailma reklaamiuuringute keskus), mis kogub igal aastal kokku efektiivsuse poolest edukad ja auhindu võitnud reklaamid üle maailma. Neid analüüsitakse spetsiaalse keeruka algoritmi abil ning pannakse kokku uurimus WARC100 ehk sada kõige edukamat, efektiivsemat reklaami. Uurimus annab infot hästi töötavate reklaamide kohta - mis töötab, mis kanalites see töötab jne.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.