Passwordi teisel päeval esinenud Nicola Tillin rääkis maailma parimatest kampaaniatest ning nende põhjal tehtud järeldustest. Loe lähemalt, mis on turunduses edukate suunanäitajaks.

- Nicola Tillin
- Foto: Marko Mumm
Nicola töötab ettevõttes nimega WARC (maailma reklaamiuuringute keskus), mis kogub igal aastal kokku efektiivsuse poolest edukad ja auhindu võitnud reklaamid üle maailma. Neid analüüsitakse spetsiaalse keeruka algoritmi abil ning pannakse kokku uurimus WARC100 ehk sada kõige edukamat, efektiivsemat reklaami. Uurimus annab infot hästi töötavate reklaamide kohta - mis töötab, mis kanalites see töötab jne.
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.