Autor: Helen Külaots • 17. märts 2017
Ainult tellijatele

Trendid, millele keskenduvad maailma edukaimad kampaaniad

Nicola Tillin
Autor: Marko Mumm

Passwordi teisel päeval esinenud Nicola Tillin rääkis maailma parimatest kampaaniatest ning nende põhjal tehtud järeldustest. Loe lähemalt, mis on turunduses edukate suunanäitajaks.

Nicola töötab ettevõttes nimega WARC (maailma reklaamiuuringute keskus), mis kogub igal aastal kokku efektiivsuse poolest edukad ja auhindu võitnud reklaamid üle maailma. Neid analüüsitakse spetsiaalse keeruka algoritmi abil ning pannakse kokku uurimus WARC100 ehk sada kõige edukamat, efektiivsemat reklaami. Uurimus annab infot hästi töötavate reklaamide kohta - mis töötab, mis kanalites see töötab jne.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700