Dr. Paul Marsden tõi oma Passwordil peetud ettekandes välja seitse praktilist võimalust, mis aitavad brändidel kliendi ego poputada ehk kuidas tehnoloogia abil võita tarbija südant, mõistust ja rahakotti?

- Dr. Paul Marsden
- Foto: Marko Mumm
Marsdeni sõnul vormib tehnoloogia seda, kuidas inimesed mõtlevad, käituvad ja maailma tajuvad – telefon mäletab meie eest, Google mõtleb meie eest ja iga nõudmise saab rahuldatud ühe klikiga. Telefon on tänapäeva inimestele nagu telekapult, millega saab oma elu juhtida. Kogu elu käib “on demand” rütmi järgi, mis tekitab inimeste peades mulje, et kontroll maailma üle ongi nende käes. See on aga täielik ego poputamine ehk nartsissismi toitmine, mida kinnitavad ka uuringud – digikümbluses kasvanud noored on 15% nartsissistlikumad kui eelmise põlvkonna esindajad ning sellega peaks kõik turundajad oma kommunikatsioonis arvestama.
Seotud lood
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.