Dr. Paul Marsden tõi oma Passwordil peetud ettekandes välja seitse praktilist võimalust, mis aitavad brändidel kliendi ego poputada ehk kuidas tehnoloogia abil võita tarbija südant, mõistust ja rahakotti?

- Dr. Paul Marsden
- Foto: Marko Mumm
Marsdeni sõnul vormib tehnoloogia seda, kuidas inimesed mõtlevad, käituvad ja maailma tajuvad – telefon mäletab meie eest, Google mõtleb meie eest ja iga nõudmise saab rahuldatud ühe klikiga. Telefon on tänapäeva inimestele nagu telekapult, millega saab oma elu juhtida. Kogu elu käib “on demand” rütmi järgi, mis tekitab inimeste peades mulje, et kontroll maailma üle ongi nende käes. See on aga täielik ego poputamine ehk nartsissismi toitmine, mida kinnitavad ka uuringud – digikümbluses kasvanud noored on 15% nartsissistlikumad kui eelmise põlvkonna esindajad ning sellega peaks kõik turundajad oma kommunikatsioonis arvestama.
Seotud lood
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.