• 16.03.17, 13:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tulevik on ego tõstva tehnoloogia päralt

Dr. Paul Marsden tõi oma Passwordil peetud ettekandes välja seitse praktilist võimalust, mis aitavad brändidel kliendi ego poputada ehk kuidas tehnoloogia abil võita tarbija südant, mõistust ja rahakotti?
Dr. Paul Marsden
  • Dr. Paul Marsden
  • Foto: Marko Mumm
Marsdeni sõnul vormib tehnoloogia seda, kuidas inimesed mõtlevad, käituvad ja maailma tajuvad – telefon mäletab meie eest, Google mõtleb meie eest ja iga nõudmise saab rahuldatud ühe klikiga. Telefon on tänapäeva inimestele nagu telekapult, millega saab oma elu juhtida. Kogu elu käib “on demand” rütmi järgi, mis tekitab inimeste peades mulje, et kontroll maailma üle ongi nende käes. See on aga täielik ego poputamine ehk nartsissismi toitmine, mida kinnitavad ka uuringud – digikümbluses kasvanud noored on 15% nartsissistlikumad kui eelmise põlvkonna esindajad ning sellega peaks kõik turundajad oma kommunikatsioonis arvestama.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele