Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
38% Eesti elanikest usub UFOdesse
Kui hästi tunned Sina oma kliente? Kas saad aru, mida nad mõtlevad ja millesse usuvad?
Järgmise nädala neljapäeval ja reedel Saku Suurhallis toimuv Eesti suurim turunduskonverents Password 2017 keskendub tänavu just tarbijate mõistmisele ja tarbijakäitumise uurimisele. on ette valmistanud suure hulga huvitavat informatsiooni Eesti tarbijate kohta (muuhulgas tuleb välja, et 38% Eesti elanikest usub UFOdesse ja 6% reptiilsetesse inimestesse).
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.