• 07.03.17, 11:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Brändid peaksid personaalse kasutajakogemuse loomist õppima Facebookilt

Hea näide individuaalsest kasutajakogemusest on Facebook – iga kasutaja näeb natuke erinevat “seina”: see mida sa näed, sõltub su eelistustest ja varasemast käitumisest. Kõik brändid peaksid seda Facebookilt õppima, soovitab Kuldmuna üritusturunduse žürii esimees Timo Kiuru.
Brändid peaksid personaalse kasutajakogemuse loomist õppima Facebookilt
TIMO KIURU
Soome experiential marketingi guru Timo Kiuru esineb 16. märtsil Passwordil Kuldmuna paralleelsessioonis. Osalustasu ETKALi liikemele 99 € + km (täishind 129 € + km). Tutvu programmiga www.password.ee ja registreeri end hiljemalt 10. märtsil!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele