Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Brändid peaksid personaalse kasutajakogemuse loomist õppima Facebookilt
Hea näide individuaalsest kasutajakogemusest on Facebook – iga kasutaja näeb natuke erinevat “seina”: see mida sa näed, sõltub su eelistustest ja varasemast käitumisest. Kõik brändid peaksid seda Facebookilt õppima, soovitab Kuldmuna üritusturunduse žürii esimees Timo Kiuru.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]