• 20.02.17, 15:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Loovusfestival on loovinimesele kui olümpiamängud sportlasele

Loovusfestivali Kuldmuna konkurss ootab turundusagentuuride töid kuni 1. märtsini. 17. märtsil avalikustatakse parimad tööd Kuldmuna galal, mis tänavu toimub Saku Suurhallis.
Loovusfestival on loovinimesele kui olümpiamängud sportlasele
Festivali gala on ühtlasi ka turunduskonverentsi Password lõpugala, kus osaleb ligi 1000 erialainimest nii Eestist kui välismaalt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele