• 20.02.17, 14:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestlased e-poodlevad vähem kui teised eurooplased

Uuring näitas, et Eestis, kus internetikasutajate protsent elanike kohta on Euroopa üks kõrgemaid, jääb internetikasutajatest e-poodlejate osakaal (29%) samas Euroopa üheks madalaimaks. Eestlaste enimtellitud kaubad on tehnoloogiaseadmed, ilu- ja tervistooted ning moekaubad. Võrreldes teiste Euroopa riikidega tellime internetist palju vähem aga raamatuid, kodumasinaid ja mööblit.
Eestlased e-poodlevad vähem kui teised eurooplased
  • Foto: shutterstock.com
Maailma juhtivaid pakiveoteenuse pakkujaid DPD grupp avalikustas täna Kantar TNSi läbiviidud uuringu tulemused, mis näitavad eurooplaste harjumusi internetist kaupade tellimisel. Valdavaks trendiks e-kaubanduse puhul on riigipiiride kadumine ehk kaupade ostmine välisriikide veebilehtedelt, tarbijad peavad oluliseks e-poodide ja tarneteenuse usaldusväärsust. E-poodlemise uuring kajastab ainult füüsilise kauba internetist ostmist ning ei arvesta teenuseid nagu näiteks kõikvõimalikud piletid (lennuk, laev, buss, kino, teater jne) ning turismi ja majutusega seonduv.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele