• 20.02.17, 14:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestlased e-poodlevad vähem kui teised eurooplased

Uuring näitas, et Eestis, kus internetikasutajate protsent elanike kohta on Euroopa üks kõrgemaid, jääb internetikasutajatest e-poodlejate osakaal (29%) samas Euroopa üheks madalaimaks. Eestlaste enimtellitud kaubad on tehnoloogiaseadmed, ilu- ja tervistooted ning moekaubad. Võrreldes teiste Euroopa riikidega tellime internetist palju vähem aga raamatuid, kodumasinaid ja mööblit.
Eestlased e-poodlevad vähem kui teised eurooplased
  • Foto: shutterstock.com
Maailma juhtivaid pakiveoteenuse pakkujaid DPD grupp avalikustas täna Kantar TNSi läbiviidud uuringu tulemused, mis näitavad eurooplaste harjumusi internetist kaupade tellimisel. Valdavaks trendiks e-kaubanduse puhul on riigipiiride kadumine ehk kaupade ostmine välisriikide veebilehtedelt, tarbijad peavad oluliseks e-poodide ja tarneteenuse usaldusväärsust. E-poodlemise uuring kajastab ainult füüsilise kauba internetist ostmist ning ei arvesta teenuseid nagu näiteks kõikvõimalikud piletid (lennuk, laev, buss, kino, teater jne) ning turismi ja majutusega seonduv.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele