• 14.02.17, 15:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamiarvustus: Tavalisest paremad tööriistakastid

On tore kui reklaamid käivad ajaga kaasa ja trollivad päevasündmusi.
Reklaamiarvustus: Tavalisest paremad tööriistakastid
Meelde tuleb olümpiamängude-aegne Audi, Brad is Single või meie presidendile pühendatud Kersti kolimiskastid. Aga ikka on tore, kui reklaamid on päevakohased, moodustades nii laheda omaette žanri.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele