Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Superbowli parimad ja halvimad reklaamid
Reklaami näitamise hind Superbowli ajal on viimase kümne aastaga kasvanud 76% - sel aastal maksis pool minutit 5,02 miljonit dollarit. Aasta suursündmust jälgib Ühendriikides 114 miljonit inimest, seega tuleb reklaami hind vaataja kohta ca 3 senti.
Adweek valis välja viis parimat ja viis halvimat Superbowli reklaami, mis tänavu eetriaega said. Põnev fakt on see, et halva tiitliga pärjatud klipid valiti nende brändide hulgast, mis tavapäraselt reklaamimaailmas hiilgavalt esinevad, kuid seekord veidi puusse panid.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.