Reklaami näitamise hind Superbowli ajal on viimase kümne aastaga kasvanud 76% - sel aastal maksis pool minutit 5,02 miljonit dollarit. Aasta suursündmust jälgib Ühendriikides 114 miljonit inimest, seega tuleb reklaami hind vaataja kohta ca 3 senti.
Adweek valis välja viis parimat ja viis halvimat Superbowli reklaami, mis tänavu eetriaega said. Põnev fakt on see, et halva tiitliga pärjatud klipid valiti nende brändide hulgast, mis tavapäraselt reklaamimaailmas hiilgavalt esinevad, kuid seekord veidi puusse panid.
Seotud lood
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.