Reklaami näitamise hind Superbowli ajal on viimase kümne aastaga kasvanud 76% - sel aastal maksis pool minutit 5,02 miljonit dollarit. Aasta suursündmust jälgib Ühendriikides 114 miljonit inimest, seega tuleb reklaami hind vaataja kohta ca 3 senti.
Adweek valis välja viis parimat ja viis halvimat Superbowli reklaami, mis tänavu eetriaega said. Põnev fakt on see, et halva tiitliga pärjatud klipid valiti nende brändide hulgast, mis tavapäraselt reklaamimaailmas hiilgavalt esinevad, kuid seekord veidi puusse panid.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.