• 24.01.17, 12:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Paul Marsden: Digiajastu tarbija on üha nartsissistlikum ja turundajad peavad oma töös sellega arvestama

Mobiiltelefon ei ole tänapäeval enam telefon, vaid pigem juba elu kaugjuhtimispult ja see muudab meid üha nartsissistlikumaks. Kõik puudutab Mind.
Paul Marsden
  • Paul Marsden
Paul Marsden
Briti tarbimispsühholoog ja digiekspert Dr Paul Marsden räägib 16. märtsil Passwordil digitaalajastu tarbijate käitumisest ja sellest, kuidas võita millenniumi põlvkonna südameid, mõistust ja rahakotte tehnoloogia abil.
Registreeri end juba täna: www.password.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele