• 24.01.17, 12:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Paul Marsden: Digiajastu tarbija on üha nartsissistlikum ja turundajad peavad oma töös sellega arvestama

Mobiiltelefon ei ole tänapäeval enam telefon, vaid pigem juba elu kaugjuhtimispult ja see muudab meid üha nartsissistlikumaks. Kõik puudutab Mind.
Paul Marsden
  • Paul Marsden
Paul Marsden
Briti tarbimispsühholoog ja digiekspert Dr Paul Marsden räägib 16. märtsil Passwordil digitaalajastu tarbijate käitumisest ja sellest, kuidas võita millenniumi põlvkonna südameid, mõistust ja rahakotte tehnoloogia abil.
Registreeri end juba täna: www.password.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele