Silja Oja • 24 jaanuar 2017
Jaga lugu:

Passwordi programmi lisandus vestlusring teemal "Keskklassi tõus"

Kaidi Laev  

Vestlusringis osalevad TV3 telestaar Mihkel Raud, Denim Dreami turundusjuht Kaidi Laev ja Triestate arendusjuht Vivika Simmo.

Esinevad:

Kaidi Laev, Denim Dreami turundusjuht

Kaidi Laev on turundusjuht moekaupade ettevõttes Põldma Kaubandus, mis tegeleb nii jae- kui hulgimüügiga, omades 91 esinduskauplust ja e-poodi Baltikumis. Ettevõtte brändiportfelli kuulub üle 20 erineva moebrändi nagu Guess, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Pepe Jeans jt. Kaidi Laeva vastutada on ettevõtte turundustegevuse juhtimine Baltikumis vastavalt ettevõtte ärilistele eesmärkidele ja rahvusvaheliste brändide nõuetele või reeglitele: turundus- ja strateegiaplaanide tegemine, eelarvete koostamine, turundustegevuse analüüs, ettevõtte kommunikatsioonikanalite juhtimine, arendus ja sisuloome, maine kujundus, turundusosakonna juhtimine Baltikumis.

Vivika Simmo  

Vivika Simmo, Triestate arendusjuht

Vivika Simmo alustas oma töist karjääri reklaamibüroodes, kus tegeles nii arvutigraafika, fotograafia kui ka projektijuhtimisega. Pea 15 aastat tagasi otsustas ta teha kannapöörde ning asus tööle kinnisvaravaldkonnas. Esialgu maaklerina, poole aasta pärast arendusprojektide juhina, sealt edasi juba arendusjuhi, PR- ning turundusjuhina. Vivika on töötanud kinnisvarafirmades nagu Arco Vara, BPT, Colliers-International, Uus Maa Kinnisvarabüroo ja Pindi Kinnisvara.

Tänasel päeval on Vivika kinnisvaraarendusfirma Triestate arendusjuht. Tema töökohustusteks on uusarenduste turundusalane tegevus, koosöölepingute sõlmimine, kliendisuhted, reklaamtegevuste kavandamine, korraldamine ja tulemuste analüüs, digiturundus jne.

Passwordi vestlusringe modereerib TV3 telestaar Mihkel Raud.

Seekordne Password keskendub tarbijatele - nende käitumisele ja tarbijate mõistmisele. Vaatame olulisemaid tarbijatrende nii Eestis kui maailmas ja analüüsime tarbijate käitumist.

16. - 17. märtsil toimuval aasta turundussündmusel Password 2017 tulevad vaatluse alla järgmised tarbijatrendid:

Tarbijatrend 1: Toitumine

Tarbijatrend 2: Esoteerika ja vaimsusTarbijatrend 3: Jagamismajandus. Raha, auto ja kinnisvara.Tarbijatrend 4: Keskklassi tõusTarbijatrend 5: Finantsvabadus. Säästmine vs tarbimineTarbijatrend 6: Maailma parandamineTarbijatrend 7: HipsterkultuurTarbijatrend 8: Tarbijad väljaspool TallinnaTarbijatrend 9: Meedia ja meelelahutus. Miks nad nii käituvad?

Registreeri end: www.password.ee 

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com