• 17.01.17, 12:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti uus veebileht välismaalaste arvates: külm, puhas, kaasaegne… kus on emotsioonid?

Eesti brändi uus tööriistakast on kõvasti kirgi kütnud ja kriitikat saanud. Aga kuna kogu projekti mõte on ju Eestisse rohkem turiste ja investeeringuid meelitada, testis Hando Sinisalu uut Estonia.ee lehte oma välismaa tuttavate peal. Hindajateks on turunduse valdkonnas tegutsevad paljureisinud inimesed Soomest Argentinani. Loe, kas see tõi välismaalastel heas mõttes kananaha ihule.
Mark Tungate
  • Mark Tungate
Mark Tungate, EPICA Awards peatoimetaja (Prantsusmaa):

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele