• 17.01.17, 12:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti uus veebileht välismaalaste arvates: külm, puhas, kaasaegne… kus on emotsioonid?

Eesti brändi uus tööriistakast on kõvasti kirgi kütnud ja kriitikat saanud. Aga kuna kogu projekti mõte on ju Eestisse rohkem turiste ja investeeringuid meelitada, testis Hando Sinisalu uut Estonia.ee lehte oma välismaa tuttavate peal. Hindajateks on turunduse valdkonnas tegutsevad paljureisinud inimesed Soomest Argentinani. Loe, kas see tõi välismaalastel heas mõttes kananaha ihule.
Mark Tungate
  • Mark Tungate
Mark Tungate, EPICA Awards peatoimetaja (Prantsusmaa):

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.09.25, 12:18
Kuidas kinkida nii, et klient mäletab sind ka kaheksa kuu pärast?
Ärikingituste ekspert Anti Saluneem näeb ärikingituses enamat kui nipsasjakest – see on päris tööriist suhete hoidmisel. „Kui sa kingid kalamehele personaalse landi tema nimega, töötab see paremini kui ükskõik, milline üldine joogipudel,“ toob ta näite.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele