• 12.01.17, 11:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Teadvelolek ja aeg

Väidetavalt on inimese elus kaks etappi. Esimeses etapis tegeleme oma välise maailmaga nagu haridus, töö, materiaalsed väljundid ja muu selline. Teises etapis peaksime tegelema oma sisemise maailmaga. Just huvi sisemaailma vastu ajendas mind osalema Mare Porki koolitusel „Teadvelolek ja aeg“.
Äripäeva Akadeemia koolituste koordinaator Keit Ausner
  • Äripäeva Akadeemia koolituste koordinaator Keit Ausner
Sain teadmised, mis mõjutavad minu edaspidist elu, nimelt ütles Mare meile koolitusel: „Sinu tähelepanu fookus määrab sinu hetke reaalsuse. See, kuhu sa suunad oma tähelepanu, sinna suundub ka sinu sise-energia.“ Oma tundeid saab kontrollida ja valida, sest mina olen minu teadvus, mitte minu tunded. Tihti ei ole inimesed sellest võimalusest teadlikud või ei ole leidnud endas soovi oma sisemaailmaga tegeleda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele